Lucie Masopustová, tel.: 773920998,
email.: masopustova(zavináč)portus.cz
Všechny kurzy jsou akreditované u MPSV.
Všechny kurzy jsou akreditované u MPSV.
Jednodenní kurz: 12500kč + cestovné (6,4kč/km)
Jednodenní kurz: 2 lektoři/rky: 17300kč + cestovné (6,4kč/km)
Dvoudenní kurz - 1 lektor/ka: 23500kč + cestovné (6,4kč/km) + ubytování
Dvoudenní kurz - 2 lektoři/rky: 33100kč + cestovné (6,4kč/km) + ubytování
MOŽNOST AKREDITACE VŠECH KURZŮ u České asociace sester: 1.denní kurz - 4 kredity, 2.denní kurz - 8kreditů za příplatek 300kč.
Nejsme plátci DPH. Uvedené ceny jsou platné od 1.1.2018.
Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám?
Proč se někteří naši klienti nechovají tak, jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika ?
Chcete vědět, jak můžete pomoci seniorům, aby své paměti důvěřovali? Získejte praktické dovednosti, jak lze procvičovat paměť u svých klientů.
• nemocenské a důchodovém pojištění • zdravotní pojištění • systém státní sociální podpory • systém pomoci v hmotné nouzi • dávky a výhody pro osoby se zdravotním postižením • podpora v nezaměstnanosti • systém vyplácení sociálních dávek • dluhová problematika
Chcete se naučit základní dovednosti nutné k vystupování na veřejnosti, před televizními kamerami a rozhlasovými mikrofony?
Můžete si vybrat délku, která vám vyhovuje
Účastníci si osvojí praktickéh dovednosti, seznámí se s jednotlivými metodami a technikami a jejich využití v podmínkách vlastního zařízení.
Neumíte zmapovat a analyzovat rizika hrozící jednotlivým uživatelům, navrhnout plán jejich řešení (rizikový plán) a vést odpovídající písemnou dokumentaci?
Pro kvalitní poskytování služeb je nezbytné, aby zaměstnanci dobře znali práva uživatelů, a uměli tak správně řešit běžné každodenní situace.
Co to vlastně jsou předsudky? Jak a proč vznikají? Jsou všechny předsudky špatné? Jak se stereotypní chování okolí omezuje vaše klienty?
Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty.
Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině.
Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíteo tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci„odpor“ klienta?
Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?
Zažijte si na vlastní kůži, jaké omezení skýtá zrakové, sluchové nebo tělesné postižení. Chcete vědět, jaký vliv má postižení na psychické procesy samotného člověka a jeho rodinné příslušníky?
Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Bude hledat konkrétní řešení příběhů vašich klientů.
Chcete vědět více o změnách, které doprovázejí stáří ? jaké choroby mohou stáří doprovázet a k jakým psychickým změnám ve stáří dochází?