• Komunikace jako na ledu aneb klouzat se a nezranit!

    I při komunikaci hrozí zranění! Mrzí nás hrubá slova, bolí nás kritické výpady, ohrožují ataky citlivých míst? Co s tím? To se dozvíte na kurzu "Jak se zachovat při zraňující komunikaci" 6. a 7. prosince

Kurzy akreditované u MPSV na objednávku do vaší organizace

kontakt

Lucie Masopustová, tel.: 773920998,

email.: masopustova(zavináč)portus.cz

Všechny kurzy jsou akreditované u MPSV.

SLEVA!!! PŘIPRAVUJETE VZDĚLÁVÁNÍ VAŠICH ZAMĚSTNANCŮ NA ROK 2019? 

OBJEDNEJTE SI U NÁS KURZ do 10.12.2019 SE SLEVOU 1000kč / ŠKOLÍCÍ DEN. PLATIT MŮŽETE AŽ V ROCE 2019.
S výběrem kurzů vám rádi poradíme. Všechny kurzy můžeme připravit na míru přímo pro vaše zaměstnance. Přijedeme školit k vám do organizace.

 

VYBERTE SI Z NAŠICH KURZŮ JIŽ LETOS, UŠETŘETE A PŘÍŠTÍ ROK SE JEN VZDĚLÁVEJTE.
1.denní kurz - vaše cena 11.500kč               2.denní kurz - vaše cena 21.500kč

CENY KURZŮ

Jednodenní kurz: 12500kč + cestovné (6,4kč/km)

Dvoudenní kurz - 1 lektor/ka: 23500kč + cestovné (6,4kč/km) + ubytování

 

Jednodenní kurz: 2 lektoři/rky: 17300kč + cestovné (6,4kč/km)

Dvoudenní kurz - 2 lektoři/rky: 33100kč + cestovné (6,4kč/km) + ubytování

 

MOŽNOST AKREDITACE VŠECH KURZŮ u České asociace sester: 1.denní kurz - 4 kredity, 2.denní kurz - 8kreditů za příplatek 300kč.

Nejsme plátci DPH. Uvedené ceny jsou platné od 1.1.2018. 

1.KURZ - Stereotypní chování ke klientům sociálních služeb

Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám? 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

2.KURZ - Stereotypní chování - výhoda nebo riziko?

Proč se někteří naši klienti nechovají tak,  jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika ?

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

3.KURZ - Trénování paměti a kognitivních funkcí u seniorů

Chcete vědět, jak můžete pomoci seniorům, aby své paměti důvěřovali?  Získejte praktické dovednosti, jak lze procvičovat paměť u svých klientů.

BLIŽŠÍ ANOTACE KURZU

4.KURZ - Klient v hmotné nouzi - krok za krokem k řešení

• nemocenské a důchodovém pojištění • zdravotní pojištění • systém státní sociální podpory • systém pomoci v hmotné nouzi • dávky a výhody pro osoby se zdravotním postižením • podpora v nezaměstnanosti • systém vyplácení sociálních dávek • dluhová problematika 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

5.KURZ - Mediální trénink pro vedoucí pracovníky v sociálních

Chcete se naučit základní dovednosti nutné k vystupování na veřejnosti, před televizními kamerami a rozhlasovými mikrofony?

Můžete si vybrat délku, která vám vyhovuje

6.KURZ - Základní metody a techniky individuálního plánování

Účastníci si osvojí  praktickéh dovednosti, seznámí se s jednotlivými metodami a technikami a jejich využití v podmínkách vlastního zařízení.

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

7.KURZ - Jak předcházet a pracovat s rizikem v sociálních službách

Neumíte zmapovat a analyzovat rizika hrozící jednotlivým uživatelům, navrhnout plán jejich řešení (rizikový plán) a vést odpovídající písemnou dokumentaci?

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

8.KURZ - Práva a povinnosti v rámci poskytování sociální služby

Pro kvalitní poskytování služeb je nezbytné, aby zaměstnanci dobře znali práva uživatelů, a uměli tak správně řešit běžné každodenní situace. 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

9.KURZ - Předsudky v sociálních službách

Co to vlastně jsou předsudky? Jak a proč vznikají? Jsou všechny předsudky špatné? Jak se stereotypní chování okolí omezuje vaše klienty? 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

10.KURZ - Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb

Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty.

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

11.KURZ - JAK SE ZACHOVAT PŘI ZRAŇUJÍCÍ KOMUNIKACI S KLIENTEM

Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině.

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

12.KURZ - PRÁCE S MOTIVACÍ KLIENTA V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíteo tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci„odpor“ klienta?

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

13.KURZ - UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

14.KURZ - ÚVOD DO ZDRAVOTNÍHO POSTIŽENÍ KLIENTŮ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Zažijte si na vlastní kůži, jaké omezení skýtá zrakové, sluchové nebo tělesné postižení. Chcete vědět, jaký vliv má postižení na psychické procesy samotného člověka a jeho rodinné příslušníky?

  • délka kurzu: 2 dny, tzn. 16hod
  • souvislost se standardem č. 3 - „Jednání se zájemcem o sociální službu“
  • číslo akreditace MPSV: A2017/0408-SP/PC/VP
  • lektorka kurzu: Eva Holečková
  • více informací v PDF

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

15.KURZ - KAZUISTICKÝ SEMINÁŘ - ŘEŠENÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ PŘI SPOLUPRÁCI S KLIENTEM

Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Bude hledat konkrétní řešení příběhů vašich klientů.

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

16.KURZ - SPECIFIKA A MOŽNOSTI PRÁCE SE STÁRNOUCÍ POPULACÍ

Chcete vědět více o změnách, které doprovázejí stáří ? jaké choroby mohou stáří doprovázet a k jakým psychickým změnám ve stáří dochází?

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI