Kurzy akreditované u MPSV - přijedeme školit k Vám do organizace

kontakt

FORMULÁŘ - POPTEJTE KURZ - NAPIŠTE NÁM

Lucie Masopustová, tel.: 773920998,

email.: masopustova(zavináč)portus.cz

vzdelavani(zavináč)portus.cz

Všechny kurzy jsou akreditované u MPSV.

Sleva 1700kc na 2.inkluzivní kurzy, které se uskuteční v letním termínu

Nezavírejte oči před inkluzí, týká se i vás ! Uzavření organizací sociálních služeb nám všem přinesla novou zkušenost, byli jsme segregováni od většinové společnosti. Pojďme se za touto situací ohlédnout a poučit se z ní na kurzu o stereotypech.

 

Proškolte své zaměstance v letním termínu a ušetřete 1700kč/kurz

Vaše cena: 10800kč + cestovné z Prahy

1.KURZ - Stereotypní chování ke klientům sociálních služeb

délka kurzu: 8 akreditovaných hodin

Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám? 

2.KURZ - Stereotypní chování - výhoda nebo riziko?

délka kurzu: 8 akreditovaných hodin

Proč se naši klienti nechovají tak,  jak bychom očekávali? Přistupujeme my ke klientům vždy tak, jak by si přáli oni? Chováme se ke všem klientům stejně?

 

PLNÉ CENY KURZŮ

Jednodenní kurz: 12 500kč + cestovné (6,4kč/km)

Dvoudenní kurz: 23 500kč + cestovné (6,4kč/km) + ubytování  

Nejsme plátci DPH. Uvedené ceny jsou platné od 1.1.2018. 

1.KURZ - Stereotypní chování ke klientům sociálních služeb

Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám? 

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

2.KURZ - Stereotypní chování - výhoda nebo riziko?

Proč se naši klienti nechovají tak,  jak bychom očekávali? Přistupujeme my ke klientům vždy tak, jak by si přáli oni? Chováme se ke všem klientům stejně?

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

3.KURZ - Trénování paměti a kognitivních funkcí u seniorů

Chcete vědět, jak můžete pomoci seniorům, aby své paměti důvěřovali?  Získejte praktické dovednosti, jak lze procvičovat paměť u svých klientů. 

 

 

4.KURZ - Klient v hmotné nouzi - krok za krokem k řešení

• nemocenské a důchodovém pojištění • zdravotní pojištění • systém státní sociální podpory • systém pomoci v hmotné nouzi • dávky a výhody pro osoby se zdravotním postižením • podpora v nezaměstnanosti • systém vyplácení sociálních dávek • dluhová problematika 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

5.KURZ - Mediální trénink pro vedoucí pracovníky v sociálních

Chcete se naučit základní dovednosti nutné k vystupování na veřejnosti, před televizními kamerami a rozhlasovými mikrofony? KURZ není akreditovaný MPSV.

Můžete si vybrat délku, která vám vyhovuje

 

6.KURZ - Základní metody a techniky individuálního plánování

Účastníci si osvojí  praktickéh dovednosti, seznámí se s jednotlivými metodami a technikami a jejich využití v podmínkách vlastního zařízení.

  

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

7.KURZ - Jak předcházet a pracovat s rizikem v sociálních službách

Neumíte zmapovat a analyzovat rizika hrozící jednotlivým uživatelům, navrhnout plán jejich řešení (rizikový plán) a vést odpovídající písemnou dokumentaci?

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

8.KURZ - Práva a povinnosti v rámci poskytování sociální služby

Pro kvalitní poskytování služeb je nezbytné, aby zaměstnanci dobře znali práva uživatelů, a uměli tak správně řešit běžné každodenní situace. 

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

9.KURZ - Předsudky v sociálních službách

Co to vlastně jsou předsudky? Jak a proč vznikají? Jsou všechny předsudky špatné? Jak se stereotypní chování okolí omezuje vaše klienty? 

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

10.KURZ - Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb

Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty.

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

11.KURZ - JAK SE ZACHOVAT PŘI ZRAŇUJÍCÍ KOMUNIKACI S KLIENTEM

Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině.

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

12.KURZ - PRÁCE S MOTIVACÍ KLIENTA V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíteo tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci„odpor“ klienta?

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

13.KURZ - UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

14.KURZ - ÚVOD DO ZDRAVOTNÍHO POSTIŽENÍ KLIENTŮ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Zažijte si na vlastní kůži, jaké omezení skýtá zrakové, sluchové nebo tělesné postižení. Chcete vědět, jaký vliv má postižení na psychické procesy samotného člověka a jeho rodinné příslušníky?

 

  • délka kurzu: 2 dny, tzn. 16hod
  • souvislost se standardem č. 3 - „Jednání se zájemcem o sociální službu“
  • akreditace: akreditováno MPSV
  • lektorka kurzu: Eva Holečková
  • více informací v PDF

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

15.KURZ - KAZUISTICKÝ SEMINÁŘ - ŘEŠENÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ PŘI SPOLUPRÁCI S KLIENTEM

Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Bude hledat konkrétní řešení příběhů vašich klientů.

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI

16.KURZ - SPECIFIKA A MOŽNOSTI PRÁCE SE STÁRNOUCÍ POPULACÍ

Chcete vědět více o změnách, které doprovázejí stáří ? jaké choroby mohou stáří doprovázet a k jakým psychickým změnám ve stáří dochází?

 

 

ŘEKLI O KURZU ÚČASTNÍCI