Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám? Přistupuje k nim veřejnost shovívavěji nebo je přísnější? Na základě čeho se rozhodují, jak se v určitých situacích zachovají? Na kurzu budeme zkoušet nahlédnout některé opakující se vzorce chování a hledat mechanizmy jejich vzniku. Na kurzu budeme zkoumat, jestli jsou něčím podmíněny a jestli my, jako pracovníci v sociálních službách na to máme nějaký vliv.
ŘEKLI O KURZECH ÚČASTNÍCI
„Na kurzu se pracovalo s vlastními předsudky z pracovního i osobního života.“
„Došlo mi, že můžu využít i opačný názor a že nic není tak, jak se zdá a vždy existuje řešení.“
„Jsem překvapená, že na kurzu může být legrace i poučení. “
„Změnila jsem názor na způsob svého uvažování: není špatné, když mám jiný postoj.“
Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám?