KURZ: Práce s motivací klienta v sociálních službách

Thu Nov 07 09:00:00 CET 2019 - Fri Nov 08 16:30:00 CET 2019
Thu Nov 07 09:00:00 CET 2019 - Fri Nov 08 16:30:00 CET 2019
2700Kč
Praha

Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíte o tom, jestli klient patří do vaší služby? Nevíte si rady s tím, když se rozchází cíl klienta s cíli a zaměřením vaší služby? Řešíte ve spolupráci „odpor“ klienta? Máte dojem, že tak trochu tlačíte klienta k tomu, co by bylo pro něho dobré, k tomu, co chcete vy – a opomíjíte to, co chce on? Na tomto kurzu se můžete dozvědět mnoho užitečných nápadů jak pracovat s tématem motivace ve spolupráci s klientem. Na kurzu se společně budeme zabývat základními otázkami a tématy motivace klienta a jak s ní pracovat. Naučíme se reflektovat svoji a klientovu motivaci v průběhu spolupráce.

CO ŘEKLI O KURZECH ÚČASTNÍCI:

„Nejvíce mě zaujalo jak motivovat klienta s pesimistickým přístupem k věci, který – aniž by se pokusil o věc usilovat – automaticky řekne, že to nepůjde.“

„Díky kurzu jsem změnil názor na chápání některých situací a problémů spojených s motivací, které mohu v praxi uplatnit.“

„Co jsem zde získala, nejvíc využiju při vypracovávání individuálních plánů.“

„Pokud chceme změnit chování, nelze ,sytit´ přání a potřeby klientů, které jsou sice nevyřčené, ale jsou v ,pozadí´ jejich chování a potíží.

„Zaujaly mě konkrétní případy klientů: jak je motivovat k práci, jak s nimi pracovat, jak se vžít do jejich situace a jak být nápomocný k jejich potřebám.“

Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíteo tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci„odpor“ klienta?